Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Опрацювання інформації, отриманої від державної установи «Урядовий контактний центр»

, опубліковано 14 січня 2025 о 09:47

У січні – грудні 2024 року Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області забезпечено своєчасний розгляд 160 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр». 

Загальна тематика зазначених письмових звернень:

- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 36 (22,5%);

- надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання – 30 (18,75%);

- контрольно-перевірочна робота – 26 (16,25%);

- податкова заборгованість – 18 (11,25%);

- отримання чи відмова від реєстраційного номеру облікової картки платника податків – 8 (5,0%);

- податкова знижка – 3 (1,88%);

- інші питання – 39 (24,37%).