Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звернення громадян: до податкової служби Дніпропетровщини з початку року надійшло 625 заяв

, опубліковано 05 грудня 2024 о 09:53

Реалізація громадянами конституційного права на звернення, задоволення їх законних прав та інтересів є одним із пріоритетних напрямків роботи органів податкової служби. 

Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі на dp.zvernennya@tax.gov.ua, безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДПС України та від державної установи «Урядовий контактний центр», «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА» та  сервісу «Пульс».

Так, у січні – листопаді 2024 року до ГУ ДПС надійшло 625 звернень громадян, з них – 625 заяв.

Загальна тематика письмових звернень: 

-  інформування про ухилення від сплати податків – 341 звернення (54,6%);

-  контрольно-перевірочна робота – 83 звернення (13,3%);

-  податок на майно – 72 звернення (11,5%)

-  відмова в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 15 звернень (2,4%);

-  аграрна політика та земельні відносини – 27 звернень (4,3%);

-  інші питання – 87 звернень (13,9%).

У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків у 2024 році збільшилась на 183 одиниці (січень – листопад 2023 року – 442 звернення).

На виконання статей 22 та 23 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (із змінами та доповненнями) (далі – Закон № 393) в ГУ ДПС передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС.

Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць. /

У січні – листопаді 2024 року посадовими особами ГУ ДПС проведено 7 особистих прийомів громадян.