Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу «Пульс», державної установи «Урядовий контактний центр» та «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»

, опубліковано 10 жовтня 2024 о 10:24

Якісний та своєчасний розгляд інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи – сервіс «Пульс» від Контакт - центру ДПС – один з пріоритетних напрямків діяльності податкової служби Дніпропетровщини.

Так, у січні – вересні 2024 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 269 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) (далі – звернення). 

У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2024 році зменшилась на 45 одиниць (січень – вересень 2023 року – 314 картки).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань: 

-  щодо роботи  структурних підрозділів ГУ ДПС – 160 звернень (59,5%);

-  щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді  – 45 звернень (16,8%); 

-  щодо роботи центрів обслуговування платників – 14 звернення (5,2%).

-  щодо системи електронного адміністрування ПДВ – 2 звернення (1 %)

 

У січні – вересні 2024 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 106 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр». Загальна тематика звернень:

-  питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 33 (31,0%);

-  надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 20 (18,9%);

-  контрольно-перевірочна робота – 21 (19,8%);

-  податкова заборгованість – 4 (3,8%);

-  отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 4 (3,8%);

-  податкова знижка – 2 (1,9%);

-  інші питання – 22 (20,8%).

У січні – вересні 2023 року від державної установи «Урядовий контактний центр» надійшло 150 звернень.

На «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» надійшло 8 звернень. Загальна тематика звернень:

-  проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 4 (50,0%);

-  податок на майно – 2 звернення (25,0%)

-  отримання довідки про доходи – 1 (12,5%);

-  інші питання – 1 (12,5%).

У січні – вересні 2023 року на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» надійшло 22 звернення.