Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу «Пульс», державної установи «Урядовий контактний центр» та «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»

, опубліковано 10 вересня 2024 о 11:56

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) приділяє особливу увагу розгляду інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи –  сервіс «Пульс» від Контакт – центру ДПС.

Протягом січня – серпня 2024 року до сервісу «Пульс»  на розгляд надійшло 241 інформаційна картка зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення). 

У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2024 році зменшилась на 37 одиниць  (січень – серпень 2023  року – 278 картки).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань: 

-  щодо роботи  структурних підрозділів ГУ ДПС – 141 звернення (58,5%);

-  щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді  – 42 звернення (17,43%); 

-  щодо роботи центрів обслуговування платників – 11 звернення (4,6%);

-  щодо системи електронного адміністрування ПДВ – 2 звернення (1 %).

У січні - серпні 2024 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 94 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр» (ічні – серпні 2023 року від державної установи «Урядовий контактний центр» надійшло 125 звернень).

Загальна тематика  звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр»:

-  питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 33 (35,1%);

-  надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 20 (21,3%);

-  контрольно-перевірочна робота – 19 (20,2%);

-  податкова заборгованість – 2 (2,1%);

-  податкова знижка – 2 (2,1%);

-  інші питання – 18 (19,2%).

На «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» надійшло  7 звернень.      Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд  від «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА» (у січні – серпні 2023 року на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» – 21 звернення):

-  проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 3 (42,86%);

-  податок на майно – 2 звернення (28,56%)

-  отримання довідки про доходи – 1 (14,29%);

-  інші питання – 1 (14,29%).