Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

З початку поточного року до податкової служби Дніпропетровщини від громадян надійшло 453 звернення

, опубліковано 12 серпня 2024 о 10:00

Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів – один із пріоритетних напрямків роботи податкової служби Дніпропетровщини.

Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі dp.zvernennya@tax.gov.ua, безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДПС України та від державної установи «Урядовий контактний центр», «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА» та сервісу «Пульс».

Так, у січні – липні 2024 року до ГУ ДПС надійшло 453 звернень громадян, з них: 453 заяви.

Загальна тематика письмових звернень: 

-  інформування про ухилення від сплати податків – 215 звернень (47,5 %);

-  контрольно-перевірочна робота – 72 звернення (15,9 %);

-  податок на майно – 55 звернень (12,1 %);

-   аграрна політика та земельні відносини – 25 звернень (5,5 %);

-  відмова в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 14 звернень (3,1 %);

-  інші питання – 72 звернення (15,9%).

У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків у 2024 році збільшилась на 220 одиниць (січень – липень 2023 року – 233 звернення).

На виконання статей 22 та 23 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (із змінами) в ГУ ДПС передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС.

Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць. 

У січні – липні 2024 року посадовими особами ГУ ДПС проведено 5 особистих прийоми громадян.