Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Електронні сервіси ДПС»

опубліковано 26 липня 2024 о 13:49

У Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Електронні сервіси ДПС».

На запитання платників податків відповіла заступник начальника управління-начальник відділу податкових сервісів управління податкових сервісів ГУ ДПС Косенко Любов.

 

  1. Добрий день.

Як дізнатися реквізити бюджетних рахунків?

 

         Відповідь. Вітаємо!

Актуальні реквізити бюджетних рахунків розміщені на головній сторінці офіційного вебпорталу ДПС та на вебсторінках територіальних органів ДПС за адресою: https://tax.gov.ua/rahunki-dlya-splati-platejiv.   

Для того, щоб дізнатися реквізити бюджетних рахунків, необхідно: 

- на офіційному сайті ДПС на головній сторінці в рубриці «Рахунки для сплати платежів» обрати регіон (область чи місто), до якого відноситься територіальна громада, в якій платник стоїть на податковому обліку (основне/неосновне місце обліку); 

- в електронному файлі «Реквізити рахунків для сплати податків, зборів, платежів» формату xls за допомогою фільтрів знайти відповідний населений пункт та вид податку.

 

  1. Добрий день.

Чи можу я отримувати листи від ДПС через Електронний кабінет?

 

Відповідь. Вітаємо!

Так, звичайно. Платники податків, які подають звітність в електронній формі та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в Електронному кабінеті, можуть здійснювати листування з контролюючими органами засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».

Для здійснення листування з контролюючими органами через Електронний кабінет необхідно надіслати заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет за формою:

  • J1391602 – для юридичних осіб,
  • F1391602 – для фізичних осіб.

Листування контролюючих органів з платниками податків, які подали таку заяву, здійснюється шляхом надіслання документа в Електронний кабінет з одночасним надісланням платнику на його електронну адресу (адреси) інформації про вид документа, дату та час його надіслання в Електронний кабінет.

  1. Добрий день.

Я є фізичною особою - підприємцем на загальній системі оподаткування. Чи можу я вести облік доходів і витрат в Електронному кабінеті?

 

Відповідь. Вітаємо!

Так. Відповідно до п. 2 розд. І Порядку ведення типової форми, за якою здійснюється облік доходів і витрат, фізичними особами - підприємцями і фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 13 травня 2021 року № 261, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 червня 2021 р. за № 865/36487, облік доходів і витрат фізичних осіб - підприємців та фізичних осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, ведеться в паперовому та/або електронному вигляді, у тому числі засобами Електронного кабінету у порядку, встановленому законодавством.

Пунктом 5 розд. І Порядку встановлено, що у разі ведення обліку доходів і витрат в електронній формі засобами Електронного кабінету самозайнята особа зобов’язана отримати кваліфікований сертифікат відкритого ключа, сформований кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг, включених до системи подання податкових документів в електронному вигляді. 

Меню «Облік доходів і витрат» приватної частини Електронного кабінету надає можливість платнику податків вести електронну форму обліку доходів і витрат, де здійснюються записи щодо доходів та витрат за Типовою формою.

З інформацією щодо ведення Електронної форми обліку можна ознайомитися в меню «Облік доходів і витрат» розділу «Допомога» Електронного кабінету.

 

  1. Добрий день.

Як громадянин може отримати інформацію про наявність чи відсутність податкового боргу?

 

Відповідь. Вітаємо!

Громадяни можуть отримати інформацію про наявність чи відсутність податкового боргу в Електронному кабінеті, вхід до якого здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua або через офіційний вебпортал ДПС.

У приватній частині Електронного кабінету в режимі «Стан розрахунків з бюджетом» користувач отримує доступ до своїх особових рахунків зі сплати податків, зборів та інших платежів. Доступ до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням КЕП, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» КЕП.

Крім того, дізнатись про наявність чи відсутність податкового боргу можна у мобільному застосунку «Моя податкова» у вкладці «Стан розрахунків з бюджетом» розділу «Послуги».

Звертаємо увагу, що фізичні особи в Електронному кабінеті та застосунку «Моя податкова» можуть також здійснити сплату податків.

  1. Добрий день.

Чи можна через застосунок «Моя податкова» подати декларацію єдиного податку?

 

Відповідь. Вітаємо!

Так. Нещодавно у мобільному застосунку «Моя податкова» з’явилась можливість подати податкову декларацію платника єдиного податку для ФОП, які обрали спрощену систему оподаткування 1-3 груп. Зробити це можна у розділі «Послуги». Крім того, фізичні особи можуть також сплатити податки у вкладці «Стан розрахунків з бюджетом».