У січні – червні 2024 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 197 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) (далі – звернення).    
        У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2024 році зменшилась на 10 одиниць (січень – червень 2023 року – 207 картки).   
        Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:    
        -  щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 107 звернень (54,3%);   
        -  щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 39 звернень (19,8%);    
        -  щодо роботи центрів обслуговування платників – 8 звернень (4,1%);   
        -  щодо системи електронного адміністрування ПДВ – 2 звернення (1,02%).   
        Протягом січня – червня 2024 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 73 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр» (січень – червень 2023 року – 78 звернень). Загальна тематика таких звернень:   
        -  питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 23 (31,5%);   
        -  контрольно-перевірочна робота – 15 (20,6%);   
        -  надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 15 (20,6%);   
        -  податкова заборгованість – 2 (2,7%);   
        -  податкова знижка – 2 (2,7%);   
        -  інші питання – 16 (21,9%).   
        На «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» у січні – червні 2024 року надійшло 4 звернення (у січні – червні 2023 року – 16 звернеь), загальна тематика яких:   
        -  проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 2 (50,0%);   
        -  отримання довідки про доходи – 1 (25,0%);   
        -  інші питання – 1 (25,0%).