Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу «Пульс», державної установи «Урядовий контактний центр» та «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»

, опубліковано 05 липня 2024 о 09:28

У січні – червні 2024 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 197 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) (далі – звернення). 

У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2024 році зменшилась на 10 одиниць (січень – червень 2023 року – 207 картки).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань: 

-  щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 107 звернень (54,3%);

-  щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 39 звернень (19,8%); 

-  щодо роботи центрів обслуговування платників – 8 звернень (4,1%);

-  щодо системи електронного адміністрування ПДВ – 2 звернення (1,02%).

Протягом січня – червня 2024 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 73 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр» (січень – червень 2023 року – 78 звернень). Загальна тематика таких звернень:

-  питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 23 (31,5%);

-  контрольно-перевірочна робота – 15 (20,6%);

-  надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 15 (20,6%);

-  податкова заборгованість – 2 (2,7%);

-  податкова знижка – 2 (2,7%);

-  інші питання – 16 (21,9%).

На «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» у січні – червні 2024 року надійшло 4 звернення (у січні – червні 2023 року – 16 звернеь), загальна тематика яких:

-  проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 2 (50,0%);

-  отримання довідки про доходи – 1 (25,0%);

-  інші питання – 1 (25,0%).