Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Порядок розгляду звернень громадян та запитів на публічну інформацію»

, опубліковано 14 червня 2024 о 15:03

У Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Порядок розгляду звернень громадян та запитів на публічну інформацію».

На запитання платників податків відповідав заступник начальника відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації управління організації роботи ГУ ДПС Євген Судніков.

Питання 1: Добрий день! Хто має право подати заяву, скаргу або пропозицію до державних органів?

Відповідь: Добрий день! Згідно з Законом України від 02.10.96 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення. 

Військовослужбовці, працівники органів внутрішніх справ і державної безпеки, а також особи рядового і начальницького складу Державної кримінально-виконавчої служби України мають право подавати звернення, які не стосуються їх службової діяльності.

Питання 2: Добрий день! Яким чином можна подати звернення до органів Державної податкової служби?

Відповідь: Добрий день! Громадяни можуть надіслати свої звернення до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області:

1. з використанням мережі Internet, засобами електронного зв’язку на електронну адресу dp.zvernennya@tax.gov.ua у вигляді сканкопії або фотокопії письмового звернення з підписом громадянина або підписане кваліфікованим електронним підписом.

2. з використанням електронного кабінету, за Internet-посиланням: www.cabinet.tax.gov.ua.

3. поштою, особисто або через уповноважену особу: за офіційною адресою Головного управління ДПС у Дніпропетровській області: Сімферопольська вул., 17-А, м. Дніпро, 49005

Питання 3: Добрий день! Які звернення не підлягають розгляду та вирішенню в органах податкової служби?

Відповідь: Добрий день! Згідно ст. 8 Закону України від 02.10.1996 року №393/93-ВР «Про звернення громадян» письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, а також ті звернення, терміни розгляду яких передбачено статтею 17 цього Закону, та звернення осіб, визнаних судом недієздатними. Рішення про припинення розгляду такого звернення приймає керівник органу, про що повідомляється особі, яка подала звернення.

Питання 4: Добрий день! Які обов’язкові реквізити запиту на публічну інформацію?

Відповідь: Доброго дня! Відповідно до Закон України «Про доступ до публічної інформації» запит повинен містити:

- ПІБ (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку (якщо такий є);

- загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит на публічну інформацію, якщо запитувачу це відомо;

- підпис і дату за умови подання письмового запиту.

Питання 5: Добрий день! Які терміни розгляду звернень громадян або запитів на публічну інформацію?

Відповідь: Добрий день! Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів. 

Відповідь на запит на публічну інформацію надається не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

У разі якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту. 

У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.