Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Електронні сервіси ДПС»

, опубліковано 17 травня 2024 о 11:42

У Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Електронні сервіси ДПС».

На запитання платників податків відповіла заступник начальника управління-начальник відділу податкових сервісів управління податкових сервісів ГУ ДПС Косенко Любов.

  1. Добрий день.

Чи можу я сплатити податки через Електронний кабінет?

 Відповідь. Вітаємо!

Так, звичайно. Для цього необхідно зайти в приватну частину Електронного кабінету, пройшовши електронну ідентифікацію онлайн за допомогою КЕП, Інтегрованої системи електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), Дія Підпису або «хмарного» КЕП. Потім в режимі «Стан розрахунків з бюджетом» оберіть податок, який необхідно сплатити, та одну з платіжних систем. Заповніть платіжний документ та сплатіть податок.

  1. Добрий день.

Чи можна отримати документ, який підтверджує стан розрахунків з бюджетом?

Відповідь. Вітаємо!

Так. В Електронному кабінеті платник може отримати Витяг з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та сплати єдиного внеску (далі – Витяг). Звертаємо увагу, що сервіс удосконалено. З 01 травня 2024 року в Електронному кабінеті є можливість отримати Витяг за будь-який рік, поточний рік та минулі роки окремо; з розрахунком пені на суму наявного податкового боргу на день звернення платника; з підписом/без підпису посадової особи контролюючого органу.

Щоб отримати Витяг, платнику необхідно в меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету створити «Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС» (далі – Запит) за формою «J/F1300207». Запит надсилається до органу ДПС за основним місцем обліку. Для отримання Витягу з підписом посадової особи контролюючого органу необхідно проставити позначку у відповідному полі.

  1. Добрий день.

 Чи можу я подати декларацію платника єдиного податку у мобільному застосунку «Моя податкова»?

Відповідь. Вітаємо!

Так, звичайно. Відтепер у мобільному застосунку «Моя податкова» доступні нові сервіси для фізичних осіб – підприємців, у тому числі подання податкових декларацій платника єдиного податку для ФОП, які обрали спрощену систему оподаткування 1-3 груп. Зробити це можна у розділі «Послуги».

  1. Добрий день.

Чи можу я за допомогою електронних сервісів подати декларацію на податкову знижку?

Відповідь. Вітаємо!

Так. Громадяни, які мають право на податкову знижку, можуть подати декларацію про майновий стан і доходи засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про  електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».

Для зручності в Електронному кабінеті платника у розділі «ЕК для громадян» створено електронний сервіс «Податкова декларація про майновий стан і доходи», який надає можливість часткового автоматичного предзаповнення декларації.

Часткове автоматичне предзаповнення декларації здійснюється на підставі облікових даних платника, відомостей про отримані доходи, наявних у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податку, та відомостей про обʼєкти нерухомого чи рухомого майна.

Крім того, подати декларацію про майновий стан і доходи для отримання податкової знижки можна за допомогою мобільного застосунку від ДПС  «Моя податкова». Завантажити застосунок «Моя податкова» можна в App Store або Google Play на будь-який пристрій, який підтримує операційні системи Android чи iOS із відповідними версіями.

  1. Добрий день.

 Як отримати довідку про доходи в мобільному застосунку «Моя податкова»?

Відповідь. Вітаємо!

Завантажте мобільний застосунок «Моя податкова» в App Store/Google Play. Потім ідентифікуйтесь онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або «хмарного» КЕП.  Оберіть розділ «Послуги» та натисніть «Отримати відомості про суми виплачених доходів». Вкажіть необхідний період. Результат отримаєте за 5 хвилин.