Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямком роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.    
        Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі dp.zvernennya@tax.gov.ua, безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДПС України та від державної установи  «Урядовий контактний центр», «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА» та сервісу «Пульс».   
        Так, у січні – квітні 2024 року до ГУ ДПС надійшло 269 звернень громадян, з них – 269 заяв.   
        Загальна тематика письмових звернень:    
        -  інформування про ухилення від сплати податків – 132 звернення (49%);   
        -  контрольно-перевірочна робота – 58 звернень (21,6%);   
        -  податок на майно – 19 звернень (7,1%)   
        -  відмова в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 7 звернень (2,6%);   
        -  аграрна політика та земельні відносини – 12 звернень (4,5%);   
        -  інші питання – 41 звернення (15,2%).   
        У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків у 2024 році збільшилась на 160 одиниць (січень – квітень 2023 року – 109 звернень).   
        На виконання статей 22 та 23 Закону України «Про звернення громадян» в ГУ ДПС передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС.   
        Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць.    
        У січні – квітні 2024 року посадовими особами ГУ ДПС проведено 2 особистих прийоми громадян.