Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Якісний оперативний зворотний зв’язок з платниками – пріоритетний вектор діяльності податкової служби Дніпропетровщини

, опубліковано 08 травня 2024 о 08:42

У пріоритеті роботи Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) якісний та своєчасний розгляд інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи – сервіс «Пульс» від Контакт – центру ДПС.

У січні – квітні 2024 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 138 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення). 

У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2024 році збільшилась на 11 одиниць (січень – квітень 2023 року – 127 карток).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань: 

-  щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 61 звернень (44,2 %);

-  щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 33 звернень (23,9 %); 

-  щодо системи електронного адміністрування ПДВ – 2 звернення (1,5 %);

-  щодо роботи центрів обслуговування платників – 4 звернення (2,9 %).

Протягом січня – квітня 2024 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 44 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр», та 4 звернень, що надійшли на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА». 

Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр»:

-  надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –12 (27,3%);

-  контрольно-перевірочна робота – 9 (20,5 %);

-  питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 8 (18,2 %);

-  податкова заборгованість – 2 (4,5 %);

-  інші питання – 13 (29,5 %).

Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»:

-  проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 2 (50,0 %);

-  отримання довідки про доходи – 1 (25,0 %);

-  інші питання – 1 (25,0 %).

Слід зазначити, що протягом січня – квітня 2023 року від державної установи «Урядовий контактний центр» надійшло 42 звернення, на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» – 13 звернень.