Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Порядок розгляду звернень громадян та запитів на публічну інформацію

, опубліковано 25 квітня 2024 о 16:48

Днями, у пресцентрі інформаційного агентства «МІСТ-ДНІПРО» у форматі Zoom відбулася пресконференція за участі заступника начальника відділу розгляду звернень та доступу до публічної інформації управління організації роботи Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Євгена СУДНІКОВА щодо порядку розгляду звернень громадян та запитів на публічну інформацію.

        В Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області забезпечено Конституційне право громадян на звернення, відповідно до вимог Законів України:

«Про доступ до публічної інформації»,

«Про інформацію», 

«Про звернення громадян».

В умовах військового стану ГУ ДПС налагоджено роботу по  розгляду звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі dp.publicinfo@tax.gov.ua, dp.zvernennya@tax.gov.ua та безпосередньо до ГУ ДПС і ДПІ.

З метою забезпечення права громадян на звернення ГУ ДПС також співпрацює з

  • Інформаційно-довідковим департаментом ДПС (Сервіс "Пульс");
  • Державною установою "Урядовий контактний центр" (Урядова гаряча лінія);
  • Контактним центром Дніпропетровської ОДА (Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА).

В залежності від типу, звернення розглядаються у визначені відповідними нормативно-правовими документами строки, а саме:

Звернення громадян розглядаються та вирішуються у строк не більше ніж один місяць від дня їх надходження а ті, які не потребують додаткового вивчення та проведення перевірки за ними, невідкладно, але не пізніше ніж 15 днів від дня їх реєстрації.

Відповідь на запит на публічну інформацію надається не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

Окремо слід зауважити, що до письмових та електронних звернень громадян Законом встановлені окремі вимоги. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним.

Електронне звернення, надіслане без використання кваліфікованого електронного підпису, повинно мати вигляд скан-копії звернення з підписом заявника із зазначенням дати.

 

  Протягом 1 кварталу 2024 року структурними підрозділами ГУ ДПС розглянуто

  • 213 звернень громадян:
  • 103 запити на отримання публічної інформації.
  • 107 звернень з сервісу "Пульс"
  • 35 звернень від державної установи "Урядовий контактний центр";
  • 3 звернення з "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА".