Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Розгляд звернень громадян – важливий вектор роботи податківців Дніпропетровщини

, опубліковано 07 березня 2024 о 08:48

Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є одним із пріоритетних напрямків роботи Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС). 

ГУ ДПС здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі dp.zvernennya@tax.gov.ua, безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДПС України та від державної установи «Урядовий контактний центр»», «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА» та сервісу «Пульс».

Так, у січні – лютому 2024 року до ГУ ДПС надійшло 146 звернень громадян, з них – 146 заяв.

Загальна тематика письмових звернень: 

-  інформування про ухилення від сплати податків – 68 звернень (46,6%);

-  контрольно-перевірочна робота – 38 звернень (26%);

-  податок на майно – 10 звернень (6,8%)

-  відмова в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 3 звернення (2,1%);

-  аграрна політика та земельні відносини – 5 звернень (3,4%);

-  інші питання – 22 звернення (15,1%).

У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків у 2024 році збільшилась на 77 одиниць (січень – лютий 2023 – 69 звернень).

На виконання статей 22 та 23 Закону України від 02 жовтня 1996 року   № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (із змінами) в ГУ ДПС передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС. Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць. /

У січні – лютому 2024 року посадовими особами ГУ ДПС проведено 2 особистих прийоми громадян.