Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є одним із пріоритетних напрямків роботи Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС).
ГУ ДПС здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі dp.zvernennya@tax.gov.ua, безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДПС України та від державної установи «Урядовий контактний центр»», «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА» та сервісу «Пульс».
Так, у січні – лютому 2024 року до ГУ ДПС надійшло 146 звернень громадян, з них – 146 заяв.
Загальна тематика письмових звернень:
- інформування про ухилення від сплати податків – 68 звернень (46,6%);
- контрольно-перевірочна робота – 38 звернень (26%);
- податок на майно – 10 звернень (6,8%)
- відмова в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 3 звернення (2,1%);
- аграрна політика та земельні відносини – 5 звернень (3,4%);
- інші питання – 22 звернення (15,1%).
У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків у 2024 році збільшилась на 77 одиниць (січень – лютий 2023 – 69 звернень).
На виконання статей 22 та 23 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (із змінами) в ГУ ДПС передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС. Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць. /
У січні – лютому 2024 року посадовими особами ГУ ДПС проведено 2 особистих прийоми громадян.