Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Чергування працівників Апостолівської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області в Центрах надання адміністративних послуг Криворізького району

, опубліковано 18 грудня 2023 о 16:59

З метою створення зручних та доступних умов для отримання адміністративних послуг і сервісів юридичними та фізичними особами, у тому числі особами з обмеженими фізичними можливостями та іншими особливими потребами, підвищення ефективності та оптимізації умов роботи заплановані чергування працівників Апостолівської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області в межах Регламенту мобільного ЦОП в ЦНАП ТГ Криворізького району:

четвертий вівторок кожного місяця, починаючи з 26 грудня 2023 року, з 08.00 до 15.00 в Відділі «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету  Зеленодольської міської ради за адресою: 53860, Дніпропетровська область, Криворізький район, м.Зеленодольськ,  вул. Енергетична, буд.10/е;

друга середа кожного місяця, починаючи з 20 грудня 2023 року, з 08.30 до 15.00 в Центр надання адміністративних послуг  виконавчого комітету Апостолівської міської ради за адресою: 53802, Дніпропетровська область, Криворізький район, м. Апостолове, вул. Визволення, 31-А;

третій четвер кожного місяця, починаючи з 18 січня 2024 року,  з 09.00 до 15.00 в Відділі (Центр надання адміністративних послуг) виконавчого комітету  Нивотрудівської сільської ради  Криворізького району Дніпропетровської області за адресою: 53810,  Дніпропетровська область,  Криворізький район,  с. Нива-Трудова, вул. Каштанова, 6.

В межах Регламенту роботи мобільного ЦОП податківці будуть:

- надавати адміністративні послуги суб’єктам звернень, зокрема приймання заяв на отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків, внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (надалі – ДРФО), отримання відомостей з ДРФО, тощо;

- надавати консультацій з питань дотримання податкового законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи;

- приймати податкова та інша звітність, у тому числі пакетів документів щодо повернення податкової знижки;

- надавати роз’яснення новацій податкового та іншого законодавства щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану, застосування реєстраторів розрахункових операцій/програмних реєстраторів розрахункових операцій;

- знайомити з корисними електронними сервісами, які пропонує ДПС України, зокрема з перевагами користування Електронним кабінетом, застосунку «МОЯ ПОДАТКОВА».

Відвідувачі будуть забезпечені безкоштовними бланками декларацій та заяв для надання адміністративних послуг.

Створення умов, які гарантують якісне обслуговування громадян, є пріоритетним напрямом для органів державної податкової служби.