Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Популярні послуги Електронного кабінету

, опубліковано 13 грудня 2023 о 10:41

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.

Взаємодія бізнесу та громадян з податковими органами здійснюється за допомогою найпопулярнішого сервісу ДПС України – Електронного кабінету. Електронний кабiнет (Е-кабінет) складається із двох функціональних частин: відкритої (загальнодоступної) та приватної (особистого кабінету).

Через відкриту частину Е-кабінету користувачам доступні такі сервіси:

- пошук фіскального чека;

- пошук акцизної марки;

- перегляд бланків податкової звітності та інших документів, які подаються до податкових органів;

- отримання інформації про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів;

- отримання інформації про контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників;

- ознайомлення з новинами оподаткування та роботи ДПС;

- ознайомлення з інструкцією користувача;

- ознайомлення з Податковою картою України, де розміщені податкові профілі територіальних громад;

- єдиний реєстр індивідуальних податкових консультацій;

- інформація про РРО/ПРРО, книги ОРО, екземпляри РРО, реєстр ЦСО (на період дії воєнного стану доступ здійснюється після проходження електронної ідентифікації);

- перегляд зацікавленими особами довідок про відсутність заборгованості (на період дії воєнного стану з доступ дійснюється після проходження електронної ідентифікації);

- перегляд інформації з публічних електронних реєстрів: дані про взяття на облік платників податків, реєстр неприбуткових установ та організацій, реєстр платників єдиного податку, реєстр страхувальників, реєстр платників ПДВ (на період дії воєнного стану доступ здійснюється після проходження електронної ідентифікації).

У приватній частині Електронного кабiнету, в залежності від типу платника (юридична особа, фізична особа – суб’єкт підприємницької діяльності, громадянин, посадова особа державного органу), надається доступ до особистої інформації, аналітичних сервісів, електронного документообігу з ДПС, сплати податків тощо.

Вхід до приватної частини (особистого кабінету) Е-кабінету здійснюють:

- керівник підприємства – директор (за даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань);

- бухгалтер за даними заяви за формою 1-ОПП (додаток 5 до Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.12.2011 за № 1562/20300);

- уповноважена особа платника, якій делеговано право підпису податкових накладних, сервісних запитів, операцій та транзакцій системи електронного адміністрування ПДВ (СЕА ПДВ) та системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового (СЕА РПСЕ) тощо;

- фізична особа та фізична особа - підприємець;

- посадова (уповноважена) особа державних органів, органів місцевого самоврядування, інших органів, підприємств та організацій з використанням електронного підпису, отриманого такими посадовими особами для виконання прав та обов’язків, покладених на них відповідними органами.

Доступ до особистого кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн в один із наступних способів:

- з використанням кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП), отриманого у будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг;           

- через інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID);

- за допомогою Дія Підпису;

- за допомогою «хмарного» КЕП.