Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Робота мобільного ЦОП Павлоградської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровскій області в Центрі надання адміністративних послуг м.Павлоград

, опубліковано 06 грудня 2023 о 13:53

З метою створення зручних та доступних умов для отримання адміністративних послуг і сервісів юридичними та фізичними особами, у тому числі особами з обмеженими фізичними можливостями та іншими особливими потребами, підвищення ефективності та оптимізації умов роботи заплановані виїзди мобільного ЦОП Павлоградської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровскій області до Центру надання адміністративних послуг, який знаходиться за адресою Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул.Шевченко, 128 в ТЦ «Гулівер», щосереди, починаючи з 13 грудня 2023 року, з 9:00 до 16:00 години.

В межах роботи мобільного ЦОП податківці будуть:

- надавати адміністративні послуги суб’єктам звернень, зокрема приймання заяв на отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків, внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (надалі – ДРФО), отримання відомостей з ДРФО, тощо;

- надавати консультацій з питань дотримання податкового законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи;

- приймати податкова та інша звітність, у тому числі пакетів документів щодо повернення податкової знижки;

- надавати роз’яснення новацій податкового та іншого законодавства щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану, застосування реєстраторів розрахункових операцій/програмних реєстраторів розрахункових операцій;

- знайомити з корисними електронними сервісами, які пропонує ДПС України, зокрема з перевагами користування Електронним кабінетом.

Відвідувачі будуть забезпечені безкоштовними бланками декларацій та заяв для надання адміністративних послуг.

Створення умов, які гарантують якісне обслуговування громадян, є пріоритетним напрямом для органів державної податкової служби.