Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Надання послуг платникам в ЦОПах податкової служби Дніпропетровщини: підсумки роботи десяти місяців

, опубліковано 08 листопада 2023 о 09:48

В Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС), станом на 01.11.2023 адміністративні послуги надаються у 33 Центрах обслуговування платників (ЦОП) при державних податкових інспекціях (ДПІ), мобільному ЦОПі та ГУ ДПС.

В умовах введення в Україні воєнного стану центри обслуговування платників при ДПІ ГУ ДПС здійснюють сервісне обслуговування платників податків (платників єдиного внеску), зокрема надають адміністративні послуги, інші функції сервісного обслуговування платників податків незалежно від місця обліку платника податків.

Платники податків можуть отримати широкий спектр послуг: інформаційних, консультативних та адміністративних. ЦОПами забезпечується надання 81 адміністративної послуги, 55 з яких надається безкоштовно.

Так, протягом січня – жовтня 2023 року до ЦОПів Дніпропетровської області надійшло 272 643 звернення у сфері надання адміністративних та інших послуг, що на 49 090 звернень більше у порівнянні з аналогічним періодом 2022 року. В т. ч. в електронному вигляді надійшло 116 494 звернення, або 42,7 відс. від загальної кількості, та на 26 576 звернень більше у порівнянні з відповідним періодом минулого року.

Впродовж десяти місяців п. р. платниками податків отримано 259 614 адміністративних послуг, що на 43 142 послуги більше ніж у відповідний період минулого року. В т. ч. в електронному вигляді суб’єктами звернень отримано 101 543 адміністративні послуги, або 39,1 відс. від загальної кількості отриманих адміністративних послуг, та на 17 913 послуг більше у порівнянні з січнем – жовтнем минулого року.

Протягом 2023 року здійснено 1 131 виїзд мобільного ЦОПу до територіальних громад Дніпропетровської області для надання адміністративних послуг їх мешканцям, в т. ч. здійснено 616 адресних виїздів до маломобільних груп населення.

Станом на 01.11.2023 фахівцями мобільного ЦОПу надано 3 352 адміністративні послуги, в т. ч. 901 адміністративну послугу під час адресних виїздів до маломобільних груп населення; інших послуг – 1 136; прийнято 566 податкових декларацій про майновий стан і доходи за 2022 рік.

Під час роботи мобільного ЦОПу приділялась увага найбільш актуальним питанням сьогодення, а саме – нормам, запровадженим Законом України від 30 червня 2023 року № 3219-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» (Закон № 3219).

Зокрема, фахівцями мобільного ЦОПу  надано понад 3 543 роз’яснення щодо застосування норм законодавства у сфері застосування реєстраторів розрахункових операцій, з урахуванням положень Закону № 3219; розповсюджено серед суб’єктів господарювання понад 4 822 примірники друкованої продукції; 243 суб’єктам господарювання надана практична допомога щодо  реєстрації ПРРО.

Крім того, надано понад 337 роз’яснень щодо порядку визначення  мінімального податкового зобов’язання (МПЗ) для фізичних осіб, платників податків, власників земельних ділянок, та вручено 223 податкових повідомлення – рішення з МПЗ. 

Крім того, надані інші  роз’яснення з питань податкового та іншого законодавства, а також щодо переваг користування безкоштовними електронними сервісами ДПС України, тощо – 817.