Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу «Пульс», державної установи «Урядовий контактний центр» та «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»

, опубліковано 09 жовтня 2023 о 10:31

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє наступне.

Впродовж січня – вересня 2023 року до спеціалізованої автоматизованої системи – сервісу «Пульс» від Контакт-центру ДПС України на розгляд надійшло 316 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення).

У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2023 році збільшилась на 112 одиниць.

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:

  • щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 158 звернень (50 %);
  • щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 92 звернення (29,2 %);
  • щодо системи електронного адміністрування реалізації пального – 10 звернень (3,16 %);
  • щодо роботи центрів обслуговування платників – 10 звернень (3,16 %).

У січні – вересні 2023 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 150 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр» і 22 звернення, що надійшли на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА».

Загальна тематика 150 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр»:

  • питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 52 (34,7 %);
  • про надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання – 43 (28,7 %);
  • контрольно-перевірочна робота – 27 (18,0 %);
  • податкова знижка – 5 (3,2 %);
  • отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 4 (2,7 %);
  • інші питання – 19 (12,7%).

На «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» надійшло 22 звернення.

Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»:

  • проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 6 (27,3 %);
  • отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (9,1 %);
  • щодо виконання Постанови Дніпропетровського апеляційного суду – 2 (9,1 %);
  • щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 1 (4,5 %);
  • інші питання – 11 (50,0 %).

За відповідний період 2022 року до державної установи «Урядовий контактний центр» надійшло 154 звернення, на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» – 13 звернень.