Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Комунікаційна податкова платформа – дієвий механізм співпраці»

, опубліковано 25 вересня 2023 о 14:17

Податкова служба продовжує політику відкритості та прозорості у своїй діяльності та використовує результативні формати співпраці з платниками.

На запитання відповідала начальник управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Манушак Осипова.

 

Питання 1: Добрий день! Що таке комунікаційна податкова платформа та як вона працює?

Відповідь: Вітаю! Комунікаційна податкова платформа – це ефективний майданчик для оперативної та якісної комунікації з громадськістю та бізнес-спільнотою Дніпропетровщини. Метою якої є допомога бізнесу у вирішенні нагальних питань, які виникають у їх діяльності.

Для зв’язку з учасниками платформи створено окрему скриньку dp.ikc@tax.gov.ua, на яку можна надсилати звернення.

Після отримання звернення, комунікатор платформи максимально швидко зв’язується з адресатом для визначення формату відповіді та, за необхідності, дати проведення зустрічі з відповідальними особами профільних структурних підрозділів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС).

Також на субсайті ГУ ДПС у розділі «Відеогалерея» розміщено презентацію з інформацією про роботу Комунікаційної податкової платформи.

 

Питання 2: Вітаю! Що потрібно вказувати у зверненні на Комунікаційну податкову платформу благодійному фонду?

Відповідь: Добрий день! Рекомендуємо звернення оформити на фірмовому бланку (за наявності); зазначити назву установи, якій адресується; викласти суть питання; вказати номер телефону для зворотного зв’язку.

 

Питання 3: Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, чи може фізична особа звернутись на Комунікаційну податкову платформу?

Відповідь: Вітаю! На електронну скриньку Комунікаційної податкової платформи ГУ ДПС можуть звернутися представники бізнесу та громадськості, у тому числі фізичні особи, з питаннями стосовно законодавства, контроль за виконанням якого покладено на органи ДПС.

 

Нагадуємо, що для оперативної комунікації з платниками в ГУ ДПС діє Комунікаційна податкова платформа. Кожне звернення, яке надходить на адресу платформи, максимально швидко опрацьовується та дається зворотній зв’язок заявнику. Радимо платникам податків, організаціям та асоціаціям, які представляють інтереси бізнесу, звертатися на комунікаційну податкову платформу у разі виникнення питань, які потребують оперативного розгляду.