Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу «Пульс», державної установи «Урядовий контактний центр» та «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»

, опубліковано 14 вересня 2023 о 10:05

Фахівцями Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) організовано якісний та своєчасний розгляд інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи – сервіс «Пульс» від       Контакт - центру ДПС.

Всього у січні – серпні 2023 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 278 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення).

У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2023 році збільшилась на 102 одиниці (січень – серпень 2022 – 176 карток).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:

  • щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 141 звернення (50,72%);
  • щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді  – 82 звернень (29,5%);
  • щодо системи електронного адміністрування реалізації пального – 10 звернень (3,6%);
  • щодо роботи центрів обслуговування платників – 9 звернень (3,24%).

У січні – серпні 2023 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 125 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр» і 21 звернення, що надійшли на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА».

Загальна тематика 125 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр»:

  • питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 38 (30,4%);
  • про надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –36 (28,8%);
  • контрольно-перевірочна робота – 24 (19,2%);
  • інші питання – 19 (15,2%);
  • податкова знижка – 5 (4,0%);
  • отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 3 (2,4%).

На «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» надійшло 21 звернення.

Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»:

  • проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 6 (28,6%);
  • отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (9,5%);
  • щодо виконання Постанови Дніпропетровського апеляційного суду – 2 (9,5%);
  • щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 1 (4,8%);
  • інші питання - 10 (47,6%).

За відповідний період 2022 року до державної установи «Урядовий контактний центр» надійшло 141 звернення, на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» – 9 звернень.