Фахівцями Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) організовано якісний та своєчасний розгляд інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи – сервіс «Пульс» від Контакт - центру ДПС.
Всього у січні – серпні 2023 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 278 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2023 році збільшилась на 102 одиниці (січень – серпень 2022 – 176 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 141 звернення (50,72%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 82 звернень (29,5%);
- щодо системи електронного адміністрування реалізації пального – 10 звернень (3,6%);
- щодо роботи центрів обслуговування платників – 9 звернень (3,24%).
У січні – серпні 2023 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 125 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр» і 21 звернення, що надійшли на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА».
Загальна тематика 125 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр»:
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 38 (30,4%);
- про надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –36 (28,8%);
- контрольно-перевірочна робота – 24 (19,2%);
- інші питання – 19 (15,2%);
- податкова знижка – 5 (4,0%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 3 (2,4%).
На «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» надійшло 21 звернення.
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»:
- проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 6 (28,6%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (9,5%);
- щодо виконання Постанови Дніпропетровського апеляційного суду – 2 (9,5%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 1 (4,8%);
- інші питання - 10 (47,6%).
За відповідний період 2022 року до державної установи «Урядовий контактний центр» надійшло 141 звернення, на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» – 9 звернень.