Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Електронні сервіси ДПС»

, опубліковано 21 липня 2023 о 16:40

У Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Електронні сервіси ДПС». На запитання платників податків відповідала начальник  управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області  Свірська Алла. 

 Питання 1: Добрий день! Підкажіть, будь ласка, де можна ознайомитися з переліком всіх електронних сервісів ДПС та сервісами, які надаються через Електронний кабінет?

Відповідь: Добрий день! З повним переліком електронних сервісів можна ознайомитись на вебпорталі ДПС України у вкладці «Електронні сервіси». А з сервісами, які надаються Електронним кабінетом, детально можна ознайомитись, скориставшись Картою Електронного кабінету, що розміщена за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/map.

Питання 2: Вітю! Скажіть, чи можна через Електронний кабінет замовити картку платника податків?

Відповідь: Добрий день! Так, можна. Для цього необхідно в приватній частині Електронного кабінету, доступ до якої надається після проходження користувачем електронної ідентифікації, зайти в меню  «ЕК для громадян» та обрати розділ «Облікова картка фізичної особи – платника податків (1 ДР)». Натиснути «Створити» та виконати необхідні дії. Потім підписати документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) та відправити. Після цього Ви отримаєте повідомлення:  Відповідь № 1 (Повідомлення про отримання документу) та Відповідь № 2 Фінальна (Повідомлення про результати обробки Облікової картки фізичної особи-платника податків – форма № 1 ДР). Після підтвердження Ви можете звернутися до ДПІ за отриманням картки платника податків.

Питання 3: Добрий день! Підкажіть, будь ласка, де можна отримати відповіді на питання з податкової тематики?

Відповідь: Добрий день! Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс (ЗІР) – це сервіс, який впроваджений для забезпечення суспільства своєчасною, достовірною і повною довідковою інформацією з податкової тематики. ЗІР дозволяє отримувати відповіді у будь-який час та зручний для користувача спосіб. Вхід в ЗІР здійснюється за адресою zir.tax.gov.ua  або через офіційний вебпортал ДПС.

ЗІР складається з 10 основних розділів, які надають можливість користувачам ресурсу ознайомитись із найактуальнішими запитаннями на відповідну тематику, з якими платники податків найчастіше звертались до Контакт-центру ДПС, та відповідями на них. Ресурс містить нормативні та інформаційні документи з питань оподаткування, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та інших питань законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи ДПС, а також інформацію стосовно роботи органів ДПС. Крім того, розділи ЗІР містять корисні посилання на офіційний інформаційний ресурс Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС, Керівництво користувача ПРРО ДПС, сервіс Пульс тощо.

Питання 4: Добрий день! Скажіть, будь ласка, в яких ДПІ Дніпропетровської області можна отримати безкоштовні КЕП, і якщо так, то де саме?

Відповідь: Вітаю! Отримати безкоштовні КЕП в Дніпропетровській області можливо у наступних пунктах кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС України:

у м. Дніпро за адресами:

- просп. Слобожанський, буд. 95а (в Придніпровській ДПІ),

- просп. Богдана Хмельницького, буд. 25 (в Шевченківській ДПІ),

у м. Кривий Ріг за адресами:

- просп. Героїв – підпільників, буд. 42 (в Криворізькій північній ДПІ)

- вул. Пушкіна, буд. 4а (в Криворізькій південній ДПІ)

у м. Камянське за адресою:

вул. Медична, буд. 9 (в Кам’янській ДПІ),

у м. Новомосковськ за адресою:

вул. Микити Головка, буд. 30 (в Новомосковській ДПІ).

Питання 5: Добрий день! Підкажіть, який алгоритм дій платника податку для подання заяв про бажання/відмову отримувати документ через Електронний кабінет та за якими ідентифікаторами форм подаються такі заяви?

Відповідь: Добрий день!Для подання Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет або Заяви про відмову отримувати документ через Електронний кабінет необхідно здійснити вхід до приватної частини Електронного кабінету та скориставшись режимом «Введення звітності» обрати та заповнити форму заяви (F/J 1391602 – Заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет або F/J 1391702 – Заява про відмову отримувати документ через Електронний кабінет), підписати та відправити заяву до контролюючого органу.

Питання 6: Добрий день! Підкажіть, будь ласка, як користуватись сервісом «Реєстр платників єдиного податку», розміщеним у приватній частині Електронного кабінету?

Відповідь: На період дії воєнного стану доступ до Реєстру платників єдиного податку надається за умови ідентифікації особи, яка бажає отримати такі відомості, з використанням засобів електронної ідентифікації в приватній частині Електронного кабінету.

Для перевірки даних, зокрема, про дату (період) обрання або переходу на спрощену систему оподаткування платником податків або дату виключення з реєстру платників єдиного податку достатньо здійснити пошук за податковим номером (серією та номером паспорта) або найменуванням/ПІБ платника податків.

Водночас інформація про юридичних осіб – платників єдиного податку четвертої групи у відкритій та приватній частинах Електронного кабінету відсутня.

Питання 7: Як фізичній особі направити запит для отримання довідки про доходи?

Відповідь: Для отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді необхідно:

Крок 1. Увійти до Електронного кабінету, вхід до якого здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал ДПС.

Доступ до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн. Запит формується фізичними особами – платниками податків з використанням КЕП фізичної особи, отриманого у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Крок 2. Обрати меню «ЕК для громадян», розділ «Запит про суми виплачених доходів» та натиснути кнопку «Створити».

Крок 3. Зазначити період за який необхідна інформація, та натиснути кнопку «Зберегти».

 Крок 4. Потім натиснути кнопку «Підписати» та підписати Запит за допомогою КЕП. Після чого Запит буде відправлено автоматично.

Середня тривалість обробки Запиту складає близько 30 хвилин. Вiдповiдь на Запит у електронному виглядi можна переглянути у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи».

Звертаю увагу, що Запит може бути сформований починаючи з I кварталу 1998 року за будь-які п’ять років (запит формується поквартально, тому загальна кількість кварталів, яка вказується в запиті, не повинна перевищувати 20 кварталів). Інформація про доходи за останній звітний період надається через 50 днів після його закінчення.