Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу «Пульс», державної установи «Урядовий контактний центр» та «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»

, опубліковано 11 липня 2023 о 10:19

Протягом січня – червня 2023 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 207 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів Головного управлінням ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) (далі – звернення).

У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2023 році збільшилась на 82 одиниці (січень – червень 2022 – 125 карток).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:

  • щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 102 звернення (49,28 %);
  • щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді  – 62 звернень (29,95 %);
  • щодо системи електронного адміністрування реалізації пального –10 звернень (4,83 %);
  • щодо роботи центрів обслуговування платників – 8 звернень (3,87 %).

За січень – червень 2023 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 78 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр» і 16 звернень, що надійшли на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА».

Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр»:

  • про надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –25 (32,05%);
  • питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 20 (25,64 %);
  • контрольно-перевірочна робота – 19 (24,36 %);
  • інші питання – 9 (11,54 %);
  • податкова знижка – 5 (6,41%).

На «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» надійшло 16 звернень.

Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд  від «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»:

  • щодо виконання Постанови Дніпропетровського апеляційного суду – 2 (12,5 %);
  • проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 4 (25,0 %);
  • щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 1(6,25 %);
  • отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (12,5 %),
  • інші питання – 7 (43,75 %).

За відповідний період 2022 року до державної установи «Урядовий контактний центр» надійшло 111 звернень, на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» – 6 звернень.