Протягом січня – травня 2023 року до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 88 запитів на отримання публічної інформації. У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року кількість запитів зменшилась на 12 одиниць (у січні – травні 2022 року – 100 письмових запитів).
Згідно з аналізом результатів опрацювання запитів на публічну інформацію:
- 76 – задоволено, з наданням інформації або відкритої інформації;
- 1 – надіслано за належністю до ДПС України;
- 10 – не відповідали вимогам ст. 1 Закону України від 13 січня 2011 року № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» із змінами, про що запитувачам надані відповідні роз’яснення;
- 1 – знаходиться на виконанні.
З метою поліпшення інформаційного обміну з платниками податків при ГУ ДПС діє електронна поштова скринька dp.public@tax.gov.ua, запити на публічну інформацію з якої протягом кожного робочого дня приймаються працівниками контролюючого органу.
Крім того, ГУ ДПС для забезпечення прозорості діяльності здійснює оприлюднення публічної інформації у формі 4 наборів відкритих даних на «Єдиному державному webпорталі відкритих даних», data.gov.ua та субсайті «Головне управління ДПС у Дніпропетровській області».