Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Електронні сервіси ДПС»

, опубліковано 19 травня 2023 о 15:11

У  Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Єлектронні сервіси ДПС».

На запитання платників податків відповідала начальник управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Алла Свірська. 

Питання 1: Добрий день! Розкажіть, будь ласка, які переваги використання сервісу ДПС України «Предзаповнення декларації»?

Відповідь: З метою спрощення процедури декларування доходів, Державною податковою службою України запроваджено новий сервіс для платників – предзаповнення декларації про майновий стан і доходи.

Зазначений сервіс дуже зручний та надає можливість:

- отримати попередньо заповнену декларацію на підставі даних Державного реєстру та додатки до декларації, які відповідають окремому виду доходів або окремим обставинам;

- додати до декларації копії первинних документів як додатки до декларації;

- перевірити декларацію та у разі необхідності доповнити інформацію з автоматичним перерахунком податкових зобов’язань.

Питання 2:  Вітаю! Підкажіть, будь ласка, як через Електронний кабінет надати згоду на отримання інформації про себе контрагентом?

Відповідь: Добрий день! Платнику податків необхідно зайти у приватну частину Електронного кабінету та обрати режим «Згода на передачу інформації контрагенту», потім в меню «Згода на передачу інформації»:

- вказати код контрагента;

- визначити вид інформації;

- надати згоду.

Контрагенту необхідно зайти у меню «Інформація про бізнес-партнера» та переглянути інформацію або сформувати витяг.

Питання 3. Вітаю! Скажіть, будь ласка, як можна повідомити Державну податкову службу про порушення податкового законодавства суб’єктом господарювання?

Відповідь: Добрий день! Повідомити ДПС про факти порушення податкового законодавства можна через сервіс для громадян – чат-бот «StopViolationBot» на базі месенджера Telegram. За допомогою зазначеного сервісу у будь-який час доби та у будь-якому місці оперативно можна проінформувати податкову службу про відомі факти порушень законодавства, зокрема, щодо: 

- незастосування РРО/ПРРО, невидачу чеків;

- відмову у розрахунку банківською карткою;

- торгівлю без ліцензій, порушення порядку реалізації підакцизної продукції;

- завищення цін на продовольчі товари, лікарські засоби, пальне;

- неоформлення трудових відносин з найманими працівниками;

- здійснення господарської діяльності без державної реєстрації.

Питання 4: Мої вітання!  Підкажіть, будь ласка, як самостійно можна розрахувати суму податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та плати за землю з фізичних осіб?

Відповідь: Вітаю! Державною податковою службою України розроблено новий сервіс – «Калькулятор податку на майно». 

Він надає можливість громадянам самостійно здійснювати на вебпорталі ДПС розрахунок сум податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та плати за землю з фізичних осіб.

Крім того, новий сервіс сприяє підвищенню обізнаності громадян та якості сплати податку на нерухоме майно. 

«Калькулятор податку на майно» розміщено на вебпорталі Державної податкової служби України (https://tax.gov.ua) у блоці «Е-СЕРВІСИ».

Питання 5: Добрий день! Як подати Заяву про включення до Реєстру волонтерів через Електронний кабінет?

Вітання: Добрий день! Подання заяви про включення до Реєстру волонтерів в електронній формі в Електронному кабінеті можливо у режимі «Заява до Реєстру волонтерів» у ЕК «Для громадян» або у «Введення звітності» режиму «Додатково».

Для подання заяви потрібно:

- пройти ідентифікацію,

- увійти до приватної частини кабінету,

- обрати режим «Заява до Реєстру волонтерів» у ЕК «Для громадян»

або

- заповнити форму F1308302 у «Введення звітності» з режиму «Додатково»,

- підписати та надіслати заяву до контролюючого органу.