Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Особливості обліку платників податків в умовах воєнного стану»

опубліковано 10 березня 2023 о 14:51

У  Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Особливості обліку платників податків в умовах воєнного стану». На запитання платників податків відповідала заступник начальника відділу обліку платників та об’єктів оподаткування, ведення реєстрів управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Юрченко Майя.

Питання 1: Добрий день! Підкажіть, будь ласка, чи є можливість для суб’єктів господарювання переглянути збережені чеки з програмного РРО в Електронному кабінеті платника?

Відповідь: Добрий день! Нажаль, на теперішній час, під час дії воєнного стану такої можливості немає.

 

Питання 2: Вітаю! Скажіть, будь ласка, які існують обмеження часу в режимі офлайн при роботі з програмним РРО на період відсутності Інтернету під час дії воєнного стану?

Відповідь: Вітаю! Відповідно до змін, внесених до діючого законодавства з РРО (ПРРО), на період дії воєнного стану обмеження часу роботи в режимі офлайн відсутні.

 

Питання 3: Добрий день! Можна дізнатись, чи необхідно під час дії воєнного стану подавати повідомлення про об’єкти оподаткування після зміни місцезнаходження платника податків?

Відповідь: Добрий день! На період дії воєнного стану винятків не передбачено. Повідомлення про об’єкти оподаткування слід подавати у разі створення, змін чи закриття об’єкту оподаткування.

 

Питання 4: Вітаю! Скажіть, будь ласка, у які строки необхідно подавати заяву для взяття на облік платника податків - адвоката та повідомлення про об’єкти оподаткування під час дії воєнного стану?

Відповідь: Добрий день! Під час дії воєнного стану спрощень в діючому законодавстві не передбачено. Заява для взяття на облік за формою № 5-ОПП подається у строк 10 календарних днів після державної реєстрації адвокатської діяльності, повідомлення про об’єкти оподаткування за формою №20-ОПП подається протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття.

 

Питання 5: Добрий день! Підкажіть, будь ласка, якщо місцем знаходження юридичної особи є окупована територія, чи потрібно здійснювати перереєстрацію у період дії воєнного стану?

Відповідь: Добрий день! На період дії воєнного стану до положень Цивільного кодексу України змін не внесено. Так, відповідно до його положень, місцем знаходження юридичної особи є фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи. Таким чином, якщо юридична особа веде діяльність, чи її офіс розташований на підконтрольній території, то до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань слід внести відповідні зміни.