Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Мобільний центр обслуговування платників – постійно діючий робочий орган Головного управління ДПС у Дніпропетровській області

, опубліковано 06 лютого 2023 о 10:37

В умовах дії воєнного стану в Україні центри обслуговування платників (далі – ЦОП) Головного управлінні ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) здійснюють сервісне обслуговування платників податків (платників єдиного внеску), зокрема надають адміністративні послуги, здійснюють інші функції сервісного обслуговування платників податків незалежно від місця обліку платника податків.

У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та введенням воєнного стану збільшилась потреба в адресних виїздах мобільного ЦОПу ГУ ДПС. Такі виїзди мобільний ЦОП здійснює за потреби за заявками платників. Про це повідомив заступник начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Леонов Валерій.

Леонов Валерій зазначив, що протягом 2022 року мобільним ЦОПом ГУ ДПС здійснено 575 виїздів до територіальних громад Дніпропетровської області для надання адміністративних послуг їх мешканцям. У порівнянні з 2021 роком кількість виїздів збільшилась у 2 рази (у 2021 році здійснено 287 виїздів), в тому числі здійснені 74 адресних виїздів до маломобільних груп населення. Фахівцями мобільного ЦОП надано 1 373 адміністративних послуги, в тому числі 98 під час адресних виїздів до маломобільних груп населення.

Мобільний ЦОП – це постійно діючий робочий орган ГУ ДПС, в якому надаються послуги посадовими особами ГУ ДПС, відповідальними згідно з функціональними обов’язками за надання адміністративних послуг, консультацій, прийняття звітності, вхідної кореспонденції.

Адміністративними послугами, за отриманням яких платники можуть звернутись до мобільного ЦОПу, є:

1. Видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

2. Внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта.

3. Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.

4. Реєстрація реєстратора розрахункових операцій.

5. Реєстрація книг обліку розрахункових операцій.

6. Реєстрація розрахункових книжок.

7. Видача довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію).

8. Видача довідки про сплату податкових зобов’язань платником податку - резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань.

9. Видача довідки про доходи.

10. Видача довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи).

11. Підтвердження статусу податкового резидента України.

12. Реєстрація платника єдиного податку.

13. Включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

14. Перереєстрація неприбуткового підприємства (установи, організації) у Реєстрі неприбуткових установ та організацій.

Інші послуги та сервіси, які надаються мобільним ЦОП:

1. Приймання вхідної кореспонденції.

2. Приймання податкової та іншої звітності.

3. Проведення звірки за письмовою заявою платників податку на майно з фізичних осіб (податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю, у т.ч. заява для застосування пільги).

4. Надання платникам безкоштовного програмного забезпечення для формування та подання податкової, фінансової та іншої звітності платників в електронному вигляді.

5. Надання консультацій з питань:

5.1. електронних сервісів;

5.2. податкового законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та іншого законодавства, контроль за дотримання якого покладено на органи ДПС.