Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу «Пульс», державної установи «Урядовий контактний центр» та «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»

, опубліковано 06 лютого 2023 о 10:23

Організація якісного та своєчасного розгляду інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи – сервіс «Пульс» від Контакт – центру ДПС – важливий вектор роботи податкової служби Дніпропетровської області.

Всього у січні 2023 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 27 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення).

У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2023 році зменшилась на 2 одиниці (січень 2022 року – 29 карток).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:

  • щодо роботи органів ДПС – 8 звернень (29,61%);
  • щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 13 (48,15%);
  • інші – 6 одиниць (22,22%).

Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.

За січень 2023 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 7 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр» і 5 звернень, що надійшли на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА».

Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр»:

  • про надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –3 (42,9%);
  • інші питання – 4 (57,1%).

На «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» надійшло  5 звернень.

Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд  від «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»:

  • щодо виконання Постанови Дніпропетровського апеляційного суду – 2(40,0%);
  • проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 1(20,0 %);
  • щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 1 (20,0%);
  • отримання чи відмова від ІНН – 1 (20,0 %).

За відповідний період 2022 року до державної установи «Урядовий контактний центр» надійшло 44 звернення, на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» – 3 звернення.