Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу "Пульс", державної установи "Урядовий контактний центр" та "Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА"

, опубліковано 11 січня 2023 о 09:55

Управлінню організації роботи Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС), доручено організацію якісного та своєчасного розгляду інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи - сервіс «Пульс» від Контакт – центру ДПС.

Всього у січні – грудні 2022 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 294 інформаційні картки зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення).

У порівнянні з аналогічним періодом 2021 року загальна кількість звернень від платників податків на сервіс «Пульс» у 2022 році зменшилась на 333 одиниці (січень – грудень 2021 року – 627 карток).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:

-  щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 106 (36,05%);

-  щодо роботи  структурних підрозділів ГУ ДПС – 90 звернень (30,61%);

-  щодо якості надання адміністративних послуг – 17 (5,78%);

-  щодо роботи центрів обслуговування платників – 12 звернень (4,08%).

Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.

За січень – грудень 2022 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 176 звернень, які надійшли від державної установи «Урядовий контактний центр» і 20 звернень, що надійшли на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА».

Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр»:

-  питання зі сплати єдиного внеску – 39 звернень (22,2%);

-  отримання чи відмова від ІНН – 31 (17,6%);

-  про надання податкових консультацій (особливості оподаткування ФОП зі ставкою 2 %, по ПДВ, по земельному податку (паї, оренда землі), оподаткування спадщини та інші питання – 22 (12,4%);

-  проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО – 20 (11,4%);

-  несплата (ухилення) від оподаткування – 10 (5,7%);

-  працевлаштування без офіційного оформлення трудових відносин – 8 (4,6%);

-  припинення діяльності ФОП та юросіб – 8 (4,6%);

-  на работу ДПІ – 5 (2,8%);

-  щодо надання звітності – 4 (2,3%);

-  повернення коштів за навчання – 7 (4,0%);

-  інші питання – 22 (12,4%).

На «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» надійшло 20 звернень.

Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»:

-  проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 10 (50,0%);

-  питання зі сплати єдиного внеску та отримання довідок – 8 звернень (40,0%);

-  отримання чи відмова від ІНН – 1 (5,0%);

-  на роботу ДПІ – 1 (5,0%).

За відповідний період 2021 року до державної установи «Урядовий контактний центр» надійшло 536 звернень, на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» – 60 звернень.