Головне управління ДПС
у Дніпропетровській області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Сервіси «Пульс», «Урядова гаряча лінія 1545» та «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА» – ефективна взаємодія з платниками

, опубліковано 05 серпня 2022 о 09:25

Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) організовано якісний та своєчасний розгляд інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи – сервіс «Пульс» від Контакт –  центру ДПС України.

Всього у січні – липні 2022 року до сервісу «Пульс»  на розгляд надійшло 149 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі –  звернення).

У порівнянні з аналогічним періодом 2021 року загальна кількість звернень платників податків на «Пульс»  у 2022 році зменшилась на 301 одиницю. (січень – липень 2021 року – 450 карток).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:

-  щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 66 (44,3 %);

-  щодо роботи  структурних підрозділів ГУ ДПС – 41 звернень (27,5 %);

-  щодо роботи центрів обслуговування платників – 9 звернень (6 %);

-  щодо якості надання адміністративних послуг – 8 (5,4 %).

Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.

Також у січні – липні 2022 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 125 звернень, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу «Урядова гаряча лінія 1545» і 9 звернень, що надійшли від сервісу «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА».

За відповідний період 2021 року на «Урядову гарячу лінію 1545» надійшло 382 звернення, а на сервіс «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА» – 41 звернення.