Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Адміністративні послуги мобільного ЦОПу для мешканців Тернівського району м. Кривого Рогу

, опубліковано 29 червня 2022 о 11:04

З метою забезпечення зручних та доступних умов для отримання послуг і сервісів фізичним та юридичним особам, розширення кола суб’єктів звернень, які мають можливість звернутись до мобільного Центру обслуговування платників (далі – мобільний ЦОП) Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС), 22.06.2022 проведено виїзд до Прозорого офісу соціальних послуг Тернівської районної у м. Кривому Розі ради (далі – Прозорий офіс).

У Тернівському районі мешкають 82,8 тис. осіб, загальна площа району становить 76,2 кв. кілометрів. Слід зазначити, що з початку введення воєнного стану в Україні, до Тернівського району переїхали на проживання понад 5 тис. внутрішньо переміщених осіб з територій 13 регіонів України, на яких проводяться бойові дії.

Виїзд мобільного ЦОПу ГУ ДПС організовано за участі заступника начальника ГУ ДПС Валерія Леонова (у режимі он-лайн), головного державного інспектора сектору з надання адміністративних та інших послуг Криворізької північної ДПІ ГУ ДПС Сергія Сосницького.

Під час роботи мобільного ЦОПу Валерій Леонов звернув увагу на те, що на сьогоднішній день, в умовах воєнного стану, всі ми змушені працювати у складних умовах. Податкові відносини в умовах воєнного стану – важлива складова економічного фронту. Держава всіляко намагається підтримати не лише громадян, але і бізнес.

Зокрема, Верховна Рада України ухвалила закон, що передбачає, зокрема, спрощену систему оподаткування для великого бізнесу, скасування акцизного податку на пальне та зниження податку на додану вартість, звільнення ФОПів від сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. На сьогодні, у зв’язку з запровадженням воєнного стану в Україні до платників податків, у тому ФОПів, не застосовуються штрафні санкції за відсутність можливості своєчасно сплатити податки та збори до бюджету.

Також посадовець зазначив, що ЦОПи ГУ ДПС працюють у звичайному режимі та надають повний спектр адміністративних та інших послуг, проводяться роз’яснення з питань податкового та іншого законодавства. З повним переліком адміністративних та інших послуг, режимом роботи ЦОПів можна ознайомитись на вебпорталі ДПС за посиланням https://dp.tax.gov.ua.

На теперішній час найбільш актуальною адміністративною послугою, що надається мобільним ЦОПом ГУ ДПС, є видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків для маломобільних груп населення.

Специфіка роботи мобільного ЦОПу полягала у тому, що більшість відвідувачів – внутрішньо переміщені особи з території адміністративно-територіальних одиниць, на яких проводяться бойові дії.

Сергій Сосницький ознайомив відвідувачів Прозорого офісу з переліком адміністративних послуг, які можна отримати безпосередньо у мобільному ЦОПі та які документи потрібно мати при собі для отримання тієї чи іншої послуги, а також, проінформував присутніх, з яких ще питань можна звернутись до представників податкової служби. Крім того, до уваги відвідувачів були доведені графік роботи ЦОПу Криворізької північної ДПІ ГУ ДПС та номери телефонів, за якими можна отримати будь-яку фахову податкову консультацію.

Платників особливо цікавили питання сплати податків у період воєнного стану, зокрема норми діючого законодавства, якими регламентовані питання нарахування та сплати земельного податку, орендної плати за землю; податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки; визначення пільгової категорії платників податків. 

Крім того, під час роботи мобільного ЦОПу надані консультації з питань формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (заповнення заяв за формами № 1ДР, № 5ДР та № 10ДР), а також, консультації щодо роботи Електронного кабінету.

Представник податкової служби звернув увагу учасників заходу, що для роботи з сервісом «Електронний кабінет» необхідно мати кваліфікований електронний підпис та наголосив на тому, що кожен має можливість отримати безкоштовні кваліфіковані електронні підписи у пункті кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС за адресою: м. Кривий Ріг, просп. Героїв – підпільників, буд. 42 (Криворізька північна ДПІ ГУ ДПС).

За результатами роботи мобільного ЦОПу, співробітником податкової інспекції здійснено обслуговування 29 фізичних осіб, з яких 14 надано адміністративні послуги (прийнято від фізичних осіб 7 заяв за формою № 5ДР, 6 заяв – за формою № 1ДР, 1 заява за формою № 10ДР). Прийнято податкову декларацію про майновий стан і доходи (далі – декларація) з метою реалізації права на податкову знижку за наслідками 2021 року на здобуття освіти у вітчизняних закладах навчання та 2-ї декларації за результатами укладення договорів про спадщину. Усі інші відвідувачі отримали усні консультації з питань оподаткування та актуальну друковану продукцію.

Робота мобільного ЦОПу пройшла в атмосфері ділового партнерства та взаємоповаги. Відвідувачі висловили подяку та сподівання на подальшу співпрацю.