Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Надання послуг платникам податків та громадянам фахівцями структурних підрозділів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області у центрах обслуговування платників податків

, опубліковано 13 травня 2022 о 09:43

У Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) станом на 01.05.2022 задіяні у наданні адміністративних послуг 35 центрів обслуговування платників при ДПІ (далі – ЦОП). Адміністративні послуги надаються у ДПІ, які функціонують, та ГУ ДПС. Платники податків можуть отримати широкий спектр послуг: інформаційних, консультативних та адміністративних.

ЦОП забезпечується надання 77 адміністративних послуг, 51 з яких надається безкоштовно.

У зв’язку із введенням в Україні воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», від 14 березня 2022 року № 133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», від 18 квітня 2022 року № 259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» станом на теперішній час Синельниківська, Юр’ївська, Покровська державні податкові інспекції ГУ ДПС не працюють та знаходяться у простої до закінчення дії обставин, які створюють загрозу життю та здоров'ю працівників. Інші центри обслуговування платників державних податкових інспекцій ГУ ДПС здійснюють сервісне обслуговування платників податків (платників єдиного внеску), зокрема надають адміністративні послуги, інші функції сервісного обслуговування платників податків незалежно від місця обліку платника податків.

Протягом січня – квітня 2022 року до ЦОП Дніпропетровської області надійшло 91 531 звернення у сфері надання адміністративних та інших послуг, що на 9 621 звернення менше у порівнянні з січнем – квітнем 2021 року. З них в електронному вигляді надійшло 44 372 звернення, або 48,5 % від загальної кількості. Це на 22 598 звернень більше у порівнянні з відповідним періодом минулого року, що становить 50,9 %.

Платниками податків отримано 88 544 адміністративні послуги, що на 10 540 послуг менше ніж у відповідний період минулого року. З них в електронному вигляді суб’єктами звернень отримано 42 092 адміністративних послуг, або 47,5 % від загальної кількості отриманих адміністративних послуг, та на 21 597 послуг більше у порівнянні з січнем – квітнем минулого року, що становить 26,8 %.

У рамках наказу ДПС України від 22.03.2022 № 173 «Про забезпечення безперебійної роботи територіальних органів ДПС» та для оптимізації процесу обрання/переходу суб’єктами господарювання особливого режиму оподаткування, встановленого пунктом 9 підрозділу 8 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, ЦОП ДПІ ГУ ДПС забезпечено виконання функцій щодо реєстрації, внесення змін, анулювання реєстрації, видачі витягів з реєстру платників єдиного податку, які використовують особливий режим оподаткування по платниках, які перебувають на обліку у ГУ ДПС у м. Києві. В результаті, суб’єкти господарювання, які перебувають на обліку у ГУ ДПС у м. Києві, отримали 2 294 адміністративні послуги з реєстрації платників єдиного податку та 234 видачі витягів з реєстру платників єдиного податку.

Управління електронних сервісів ГУ ДПС у Дніпропетровській області забезпечує належну організацію роботи ЦОП та відповідну координацію роботи структурних підрозділів ГУ ДПС, задіяних у наданні адміністративних та інших послуг.