Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформаційна підтримка платників податків: «гаряча лінія» Головного управлінні ДПС у Дніпропетровській області працює

, опубліковано 22 квітня 2022 о 15:07

У Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) для інформаційної підтримки платників з початку березня 2022 року працює «гаряча лінія».

Кожен з платників податків, за потреби, має можливість отримати необхідну інформацію або відповіді на питання, які виникають щодо сплати податків, повернення (перерахування) помилково або надміру сплачених коштів, декларування доходів та інших питань за наступними номерами телефонів:

+38-068-072-91-10 – адміністрування ПДВ;

+38-068-072-92-54 – реєстрація податкових накладних;

+38-096-354-27-16 – плата за землю; податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки для юридичних осіб;

+38-066-424-35-14– рентна плата, екологічний податок;

+38-098-294-33-71 – оподаткування фізичних осіб;

+38-096-862-28-63 – застосування РРО/ПРРО, проведення державної реєстрації та перереєстрації юридичних осіб та самозайнятих осіб та подання звітності;

+38-097-723-06-38 – сплата платежів та перекиду коштів;

+38-096-059-22-24 – ліцензування та акцизного податку;

+38-099-510-11-50 – погашення податкового боргу та видачі довідки про відсутність заборгованості;

+38-067-708-43-40, +38-066-356-70-21 – застосування валютного законодавства;

+38-066-721-08-42, +38-050-536-86-77, +38-067-958-04-25 – контрольно-перевірочна робота юридичних осіб.

Електронні сервіси ДПС та Електронний кабінет працюють, але з певними обмеженнями, що зумовлено необхідністю захисту прав платників.

За допомогою «гарячої лінії» платники податків своєчасно та у повному обсязі отримують відповіді на запитання, які у них виникають.

Так, станом на 22.04.2022 на «гарячу лінію» звернулись і отримали відповіді з питань:

► податкового адміністрування фізичних осіб – 1 753 платники;

► реєстрації податкових накладних, адміністрування ПДВ, податку на прибуток підприємств та єдиного податку – 1 500 платників;

► застосування РРО/ПРРО – 424 платники;

► адміністрування акцизного податку та ліцензування підакцизних товарів – 290 платників;

► оподаткування, податкового аудиту, контролю у сфері ЗЕД щодо проведення перевірок з питань застосування (використання) РРО/ПРРО та порушень законодавства України в сфері торгівлі і надання послуг – 262 платників податків;

► обліку платежів – 88 платників;

► податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, – 37 платників;

► рентної плати та екологічного податку – 30 платників;

► податкового боргу – 19 платників.

Крім того, на Faceboook Messenger надійшло 24 звернення від платників податків, які були спрямовані для розгляду у відповідні підрозділи для надання відповідей.