З метою проведення масово-роз’яснювальної роботи серед платників податків щодо обов’язку застосування РРО/ПРРО з 01 січня 2022 року Васильківська ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС), відповідно затвердженого графіку роботи мобільного ЦОП ГУ ДПС здійснено виїзди до:
-
з 18 по 21 січня 2022 року: вул. Лесі Українки, вул. Першотравнева смт Васильківка, сел.Чаплине;
-
з 24 по 28 січня 2022 року: вул. Лесі Українки, вул. Першотравнева, вул. Партизанська, вул. Історична, вул. Незалежності, вул. Соборна, пров. Комунальний, пров. Лісний смт Васильківки, сел.Чаплине.
У ході проведених зустрічей з фізичними особами – підприємцями фахівцями Васильківської ДПІ ГУ ДПС детально роз’яснено переваги застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій та порядок реєстрації РРО/ПРРО, надано практичну допомогу у реєстрації ПРРО.
Зважаючи на значний інтерес до тематики заходу та враховуючи кількість питань, присутнім вручено друковану продукцію від ДПС на тематику застосування РРО/ПРРО.
Під час зустрічей фіхівцями Васильківської ДПІ ГУ ДПС наголошено, що на офіційному веб-порталі ДПС створено банер «Програмні РРО» (https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/), який містить актуальну інформацію, пов’язану з ПРРО, включаючи нормативно-правові акти, відеоуроки щодо процедури реєстрації ПРРО, отримання електронних ключів у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС, інструкції щодо заповнення та подання форм, інформаційні повідомлення щодо оновлення версій безкоштовних програмних рішень, контакти відповідальних осіб ДПС, які надають роз’яснення, пов’язані з роботою ПРРО.
Також учасникам зустрічей наголошено, що інформаційна підтримка суб’єктам господарювання, які використовують/мають намір використовувати РРО/ПРРО, надається у центрах обслуговування платників та Інформаційно-довідковим департаментом ДПС.5
Завдяки здійсненим виїздам під час 260 зустрічей проведено заходи масово-роз’яснювальної роботи серед платників щодо обов’язку застосування РРО/ПРРО і вручено 260 пам’яток за тематикою застосування РРО/ПРРО.