Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України засобами сервісів «Пульс», «Урядова гаряча лінія 1545» та «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА»

, опубліковано 12 листопада 2021 о 09:54

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) повідомляє, що за січень – жовтень 2021 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 565 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення).

У порівнянні з аналогічним періодом 2020 року загальна кількість звернень платників податків на «Пульс» у 2021 році зменшилась на 41 одиниць. (січень – жовтень 2020 року – 606 картки).

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:

- щодо роботи  структурних підрозділів ГУ ДПС – 276 звернень (49%);

- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 190 (33,7%);

- щодо якості надання адміністративних послуг – 37 (6,6%);

- щодо роботи центрів обслуговування платників – 17 звернень (3%).

Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.

За січень – жовтень 2021 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд  479 звернень, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу «Урядова гаряча лінія 1545» і 50 звернень, що надійшли від сервісу «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА». 

За відповідний період 2020 року на «Урядову гарячу лінію 1545» надійшло 400 звернень, а на сервіс «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА» 46 звернень.

Ми в інтернет-просторі, приєднуйтесь!

https://dp.tax.gov.ua/;

https://www.facebook.com/tax.dnipropetrovsk/;

https://www.youtube.com/channel/UCIxijADr1NbFo5dhZ3mQwVA