У Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області, станом на 01.08.2021 функціонують 35 центрів обслуговування платників (ЦОП) при ДПІ та мобільний ЦОП.
Адміністративні послуги надаються у 36 ДПІ, мобільному ЦОП та ГУ ДПС у Дніпропетровській області.
В ЦОП платники податків можуть отримати широкий спектр послуг: інформаційних, консультативних та адміністративних.
Діяльність ЦОП забезпечують 235 працівників, задіяних у роботі ЦОП.
ЦОП забезпечується надання 77 адміністративних послуг, 51 з яких надається безкоштовно.
У зв’язку із прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 104 «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України» якою були внесені зміни в тому числі до постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби СОVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», прийом платників частіше здійснюється за попереднім записом, для листування та подання звітності платниками, що не мають змоги використовувати електронні сервіси, в будівлях ЦОП розміщені поштові скриньки з метою обмеження особистого спілкування працівників ЦОП з платниками податків.
Протягом січня – липня 2021 року до ЦОП Дніпропетровської області надійшло 177 247 звернень у сфері надання адміністративних та інших послуг, що на 27 418 звернень більше у порівнянні з січнем – липнем 2020 року. У т. ч. в електронному вигляді надійшло 52 070 звернень, що на 27 216 звернень більше в порівнянні з відповідним періодом минулого року, що складає 29,3 відс. та 16,6 відс. відповідно.
Платниками податків отримано 167 747 адміністративних послуг, що на 22 978 послуг більше ніж у відповідний період минулого року. У т. ч. в електронному вигляді суб’єктами звернень отримано 47 465 адміністративних послуг, що на 21 512 послуг більше у порівнянні з січнем – липнем минулого року.