«Протягом січня - червня поточного року на антикорупційний сервіс ДПС України «Пульс» звернулося 424 заявника Дніпропетровського регіону.
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань: щодо роботи структурних підрозділів Головного управління ДПС (далі - ГУ ДПС) - 207 звернень (49 %); щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 155 (36,6 %)», – зазначила начальник Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ганна Чуб.
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.
Також, протягом першого півріччя 2021 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 325 звернень, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу «Урядова гаряча лінія 1545» і 23 звернень, що надійшли від сервісу «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА».