Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

"Пульс" — сервіс, який працює для платників податків

, опубліковано 17 травня 2021 о 09:41

На телефон сервісу «Пульс» Державної податкової служби України платники Дніпропетровської області звернулися 295 раз з початку 2021 року. Усі звернення були уважно розглянуті, питання вирішені по суті та у встановлений законодавством строк.

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань: щодо роботи структурних підрозділів Головного управління ДПС (далі - ГУ ДПС) - 160 звернень (54,3 %); щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 84 (28,5 %)», – зазначила начальник Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ганна Чуб.

Нагадаємо, що сервіс «Пульс» ДПС України у постійному режимі приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання стосовно неправомірних дій, бездіяльності або можливих корупційних проявів з боку посадових осіб структурних підрозділів та територіальних органів Державної податкової служби.

Заявники можуть надавати інформацію за телефоном 0-800-501-007, обравши в інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», або надіслати відповідну інформацію на електронну адресу: idd@tax.gov.ua.

Також, у січні - квітні ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 229 звернень, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу «Урядова гаряча лінія 1545» і 13 звернень, що надійшли від сервісу «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА».