Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямом роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб.
«Впродовж першого кварталу 2021 року до Головного управління ДПС у Дніпропетровської області (далі – ГУ ДПС) надійшло 77 звернень громадян, що на 39 менше, ніж за відповідний період 2020 року. Тематика письмових звернень в більшості стосувалася наступних питань: контрольно-перевірочної роботи - 39 звернень, консультації з питань податкового законодавства - 13 звернень», - зазначив в.о. заступника начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Валерій Леонов.
З метою поліпшення інформаційного обміну з громадянами при ГУ ДПС створено спеціальну електронну поштову скриньку dp.zvern436@tax.gov.ua.