Протягом січня поточного року на антикорупційний сервіс ДПС України «Пульс» звернулося 83 заявника Дніпропетровського регіону.
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів Головного управління ДПС (далі – ГУ ДПС)– 35 звернень (42 %);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 33 (40 %);
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.
Також, у січні ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 51 звернення, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу «Урядова гаряча лінія 1545» і 2 звернення, що надійшли від сервісу «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА».