Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звернення громадян – пріоритетний напрямок роботи податківців Дніпропетровської області

опубліковано 29 січня 2021 о 08:18

Протягом 2020 року до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області надійшло 359 звернень громадян. За відповідний період 2019 року таких звернень надійшло 443.

Колективних звернень надійшло 17, які розглянуті у визначені законодавством терміни.

«Тематика письмових звернень в більшості стосувалася наступних питань: контрольно-перевірочної роботи, консультацій з питань податкового законодавства тощо», – відмітила начальник відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Олена Малишева.

Першочергова увага приділяється забезпеченню всебічного, кваліфікованого, об’єктивного розгляду звернень, оперативному і своєчасному вирішенню питань.

З метою поліпшення інформаційного обміну з громадянами при Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області працює спеціальна електронна поштова скринька dp.zvern436@tax.gov.ua, звернення з якої протягом кожного робочого дня приймаються працівниками відповідно до вимог Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (із змінами).

Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»