Протягом 2020 року до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області надійшло 359 звернень громадян. За відповідний період 2019 року таких звернень надійшло 443.   
        Колективних звернень надійшло 17, які розглянуті у визначені законодавством терміни.   
        «Тематика письмових звернень в більшості стосувалася наступних питань: контрольно-перевірочної роботи, консультацій з питань податкового законодавства тощо», - відмітила начальник відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Олена Малишева.   
        Першочергова увага приділяється забезпеченню всебічного, кваліфікованого, об’єктивного розгляду звернень, оперативному і своєчасному вирішенню питань.   
        З метою поліпшення інформаційного обміну з громадянами при Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області працює спеціальна електронна поштова скринька dp.zvern436@tax.gov.ua, звернення з якої протягом кожного робочого дня приймаються працівниками відповідно до вимог Закону України від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (із змінами).