Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Електронний кабінет – зручний електронний сервіс ДПС України

, опубліковано 29 липня 2020 о 10:22

Під час проведених в період з 21 по 24 липня поточного року сеансів телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Електронний кабінет – зручний електронний сервіс ДПС України», фахівці управління податкових сервісів ГУ ДПС у Дніпропетровській області відповіли на такі питання.

Питання 1. Як увійти до Електронного кабінету?

Відповідь. Офіційна сторінка Електронного кабiнету https://cabinet.tax.gov.ua

За цим посиланням користувачі Електронного кабiнету отримують доступ до порталу, робота з яким здійснюється через мережу Internet та не вимагає використання чи встановлення будь-якого додаткового програмного забезпечення.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС (http://tax.gov.ua/).

У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0 800 501 007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.

Питання 2. Яким чином платник податків набуває статусу субєкту електронного документообігу?

Відповідь. Для набрання статусу суб’єкту електронного документообігу та користування сервісами Електронного кабінету платнику податків необхідно:

• отримати кваліфікований електронний підпис;

• зареєструватися користувачем Електронного кабінету, розміщеного на сайті ДПС України, за допомогою отриманого кваліфікованого електронного підпису;

• надіслати засобами електронного зв’язку Заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів;

• після отримання підтвердження про приєднання до системи електронного документообігу платник податків набуває статусу суб’єкту електронного документообігу та має можливість користуватися сервісами Електронного кабінету.

Питання 3. Де можливо отримати кваліфікований електронний підпис?

Відповідь. Отримати кваліфікований електронний підпис можна у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, банку та інших установах.

Отримати безкоштовні кваліфіковані електронні підписи у Дніпропетровській області можливо у наступних пунктах кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС:

• м. Дніпро, просп. Слобожанський, буд. 95а, (Лівобережна ДПІ);

• м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд. 25, (Шевченківська ДПІ);

• м. Кривий Ріг, просп. Героїв – підпільників, буд 42, (Криворізька північна ДПІ).

Питання 4. Які умови та режим роботи  сервісу «Електронний кабінет»?

Відповідь. Сервіс «Електронний кабінет»  працює цілодобово як з персональних комп’ютерів так і з смарт – пристроїв, безкоштовно.

Питання 5. Що є підтвердженням про прийняття або відмову у прийнятті електронного документу?

Відповідь. Друга квитанція є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі електронного документа. В другій квитанції зазначаються реквізити прийнятого (зареєстрованого) або неприйнятого (із зазначенням причини) електронного документа, результати обробки в контролюючому органі  (дата та час прийняття або неприйняття, реєстраційний номер, дані про автора та підписувача  електронного документа та автора квитанції).