Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – місто Дніпро) інформує.
Днями відбулася прес-конференція для представників медіа за участі начальника Дніпровської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Анатолія Городнікова на тему «Про реалізацію Національної стратегії доходів».
Під час заходу він повідомив, що контролюючі органи зобов’язані надавати платникам податків інформацію про порядок виконання ними податкових зобов’язань та забезпечувати умови для підвищення рівня добровільної сплати податків.
Створення сприятливих умов для виконання платниками податкового законодавства неможливо без постійного вивчення якості сервісу та зворотного зв’язку з бізнесом.
У рамках Національної стратегії доходів до 2030 року ДПС України здійснює моніторинг якості обслуговування платників податків.
До спеціальних заходів, які проводяться згідно з інформаційною кампанією з управління реформами, відносяться:
- оцінка якості надання послуг шляхом опитування платників податків;
- виявлення проблемних питань, що виникають у процесі адміністрування податків;
- оприлюднення результатів опитування та публічного звітування про вжиті заходи для підвищення ефективності обслуговування.
Платники податків мають реальний вплив на процес вдосконалення сервісного обслуговування, і запровадження систематичного вивчення якості надання послуг платникам спрямоване на підвищення відкритості податкової служби та розвитку партнерських відносин із бізнесом.
Вирішення проблемних питань, що впливають на рівень довіри до податкових органів, та побудові партнерських відносин платників податків і держави сприяє:
- підвищенню рівня доброчесності працівників ДПС та довіри платників податків до діяльності ДПС;
- підвищенню загального рівня податкової культури платників податків;
- підвищенню рівня сервісу консультування платників податків податковим органом, в тому числі за категоріями уваги;
- збільшенню рівня податкових надходжень, в тому числі за рахунок добровільної сплати;
- удосконаленню та розширенню податкових сервісів та послуг, що надаються податковим органом.