Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Пресконференція щодо новацій податкового законодавства в умовах воєнного стану

опубліковано 18 вересня 2025 о 13:18

Днями відбулася пресконференція для представників медіа за участі заступника начальника ДПІ - начальника відділу обліку платників, об’єктів оподаткування та ведення реєстрів Кам'янської ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Наталії Савіної на тему «Про новації податкового законодавства в умовах воєнного стану».

Фахівчиня нагадала про створену на базі Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) електронну скриньку комунікаційної податкової платформи за адресою dp.ikc@tax.gov.ua, на яку представники бізнесу можуть звернутись з нагальними питаннями стосовно податкового та іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на органи ДПС. 

Під час заходу податківиця поінформувала платників про новації податкового законодавства, основні аспекти Національної стратегії доходів до 2030 року, реалізацію експериментального проєкту щодо функціонування системи управління податковими ризиками (комплаєнс-ризиками) в Державній податковій службі України, про виконання заходів у рамках Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року та щодо можливості здійснення листування в електронному вигляді через Електронний кабінет. Обговорили переваги використання системи управління комплаєнс-ризиками та правила звільнення від податкових зобов'язань для ФОПів, які мобілізовані або підписали контракт на військову службу. Також для надання консультацій мобілізованим, демобілізованим фізичним особам та/або членам їхніх родин в ГУ ДПС працюють номери телефонів «гарячої лінії».

Наталія Савіна зазначила, що офіс податкових консультантів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – Офіс) створено з метою забезпечення оперативного та ефективного надання усних консультацій юридичним та фізичним особам з питань застосування податкового та іншого законодавства, контроль за яким здійснюють податкові органи. Офіс розпочав свою роботу 8 вересня 2025 року за адресою: м. Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, 25 (перший поверх). Для отримання консультацій платники можуть здійснити попередній запис на бажану дату прийому за номером телефону (056) 374 31 18.

Звернула увагу, що до кінця поточного року платники можуть скористатися правом на податкову знижку, у т.ч.  внутрішньо переміщені особи відповідно до ст. 166 Податкового кодексу України, зробити це зручно за допомогою сучасних електронних сервісів від ДПС. З метою створення комфортних умов для платників податків – фізичних осіб та спрощення процедури подання декларації про майновий стан і доходи діє сервіс «Податкова декларація про майновий стан і доходи» у приватній частині Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua/).

Наталія Савіна нагадала, що за порушення правил сплати (перерахування) сум військового збору настає відповідальність.

Акцентувала увагу на питаннях збереження та потреби створення нових робочих місць, недопущення фактів тіньової зайнятості та випадків порушень законодавства про оплату праці, особливо у частині виплати заробітної плати у розмірі, меншому за встановлений законодавством мінімум.

Фахівчиня звернула увагу платників на альтернативні шляхи отримання послуг та сервісів ДПС – через Електронний кабінет та мобільний застосунок «Моя податкова», поінформувала про сервіс «Пульс» Державної податкової служби України.