Працівники Павлоградської ДПІ Головного управління ДПС  у Дніпропретровській області звертають увагу, що платники, військовослужбовці та ветерани, які звертаються до Центру обслуговування платників, обслуговуються першочергово та без зайвих очікувань. Фахівці податкової забезпечують: оперативне надання консультацій; швидке оформлення документів; індивідуальний підхід до кожного відвідувача. 
    Під час зустрічі заступник начальника Павлоградської ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропретровській області Ольга Радіонова ознайомила присутніх з переліком послуг, які вони можуть отримати в органах податкової служби з дотриманням принципу безбарʼєрності. А саме: особливостями роботи Електронного кабінету платника податків та мобільного застосунку «Моя податкова», що допоможе своєчасно отримувати інформацію про необхідність сплати податків. 
    Такий підхід відповідає принципам, викладеним у Довіднику безбар’єрності, – зокрема, принципу поваги до гідності та доступності публічних послуг. Безбар’єрність – це не лише про фізичний доступ, а й про розуміння потреб різних груп населення, турботу та підтримку в складних життєвих обставинах. 
    Податкова служба прагне, щоб кожен громадянин або підприємець мав можливість отримати необхідні послуги швидко, зрозуміло та з повагою до своїх потреб. Із засадами та принципами безбар’єрності можна ознайомитися на вебпорталі ДПС у розділі Безбар’єрність. 
    Ми поруч, аби підтримати вас у цей непростий час.