Працівники Покровського сектору обслуговування платників Синельниківської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Дніпропетровській області звертають увагу, що платники, військовослужбовці та ветерани, які звертаються до Центру обслуговування платників, обслуговуються першочергово та без зайвих очікувань. Фахівці податкової забезпечують: оперативне надання консультацій; швидке оформлення документів; індивідуальний підхід до кожного відвідувача.
Сьогодні до Покровського сектору обслуговування платників звернувся військовий та отримав усі необхідні послуги швидко, зрозуміло та з повагою до його потреб. Військового також ознайомили з роботою Електронного кабінету платника податків та мобільного застосунку «Моя податкова», що допоможе своєчасно отримувати інформацію про необхідність сплати податків.
Такий підхід відповідає принципам, викладеним у Довіднику безбар’єрності, – зокрема, принципу поваги до гідності та доступності публічних послуг. Безбар’єрність – це не лише про фізичний доступ, а й про розуміння потреб різних груп населення, турботу та підтримку в складних життєвих обставинах.
«Ми розуміємо, що військові мають обмежений час на вирішення адміністративних питань. Тому наша мета – зробити податкові послуги максимально зручними і швидкими для них», – зазначають у Покровському секторі обслуговування платників.