У Павлоградській державній податковій інспекції Головного управління ДПС у Дніпропетровській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Електронний кабінет — зручний сервіс дистанційного спілкування з податковими органами». На запитання платників податків відповідали фахівці Центру обслуговування платників.
Під час телефонного спілкування податківці проінформували платників про функціональні можливості Електронного кабінету платника, зокрема про доступ до персоналізованої інформації, подання звітності, сплату податків, отримання довідок і листування з органами ДПС. Зазначили, що сервіс працює цілодобово й є безкоштовним для користувачів.
Додзвонювачі цікавилися питаннями реєстрації та входу до Електронного кабінету, способами отримання кваліфікованого електронного підпису, можливістю отримання витягу з реєстру платників єдиного податку, переглядом стану розрахунків з бюджетом і поданням заяви за формою 20-ОПП.
Фахівці акцентували увагу на можливості подання декларації про майновий стан і доходи в електронному вигляді, що особливо актуально для громадян, які хочуть скористатися правом на податкову знижку або мають обов’язок подати таку декларацію відповідно до норм Податкового кодексу України. Розповіли про зручність використання електронного формату для подання звітності суб’єктами господарювання, зокрема завдяки інтеграції з бухгалтерським програмним забезпеченням та автоматичному формуванню квитанцій про прийняття звітів. Завдяки таким можливостям бізнес може заощадити час і мінімізувати ризики технічних помилок.
Також податківці розповіли платникам податків про основні цілі Національної стратегії доходів, які мають бути реалізовані до 2030 року, підходи до організації роботи Державної податкової служби України у зв’язку зі схваленням Кабінетом Міністрів України постанови від 25 липня 2024 року № 854 «Про реалізацію експериментального проєкту щодо функціонування системи управління податковими ризиками (комплаєнс-ризиками) в Державній податковій службі».
На всі поставлені запитання в ході «гарячої лінії» були надані роз’яснення згідно з діючим законодавством.