Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У Самарівській ДПІ під час сеансу телефонного зв'язку «гаряча лінія» говорили про безбар’єрність

опубліковано 18 липня 2025 о 13:52

Днями за участі заступника начальника Самарівської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Світлани Ніжнової відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія», під час якого податківиця відповіла на запитання про суспільну та громадянську безбар’єрність.

Акцентовано увагу, що відповідно до Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року, візія напряму суспільної та громадянської безбар’єрності – забезпечення рівних можливостей участі всіх людей, їх об’єднань та окремих суспільних груп у житті територіальних громад та держави, рівний доступ до суспільно-політичного та культурного життя, сприятливе середовище для фізичного розвитку та самореалізації, а також інклюзивне середовище як передумова для участі у всіх формах суспільного життя та громадської активності.

Однією із стратегічних цілей цього напряму є те, що для кожної людини доступні послуги, зокрема соціальні, освітні, медичні, комунальні, транспортні, фінансові, безпекові, правозахисні, цивільного захисту, адміністративні, архівні, медіа та інші. 

ДПС впроваджує принципи доступності та рівного сервісу для всіх платників і  прагне, щоб кожен громадянин або підприємець мав можливість отримати необхідні послуги швидко, зрозуміло та з повагою до своїх потреб. 

Для людей з інвалідністю та маломобільних груп населення забезпечено доступність приміщень у Центрах обслуговування платників. При цьому, першочергову увагу зосереджено на зручностях для таких осіб та задоволенні їхніх потреб в отриманні послуг. 

Обслуговування осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення здійснюється позачергово. Таких відвідувачів супроводжує модератор ЦОП протягом всіх етапів отримання послуг. 

Ввічливе та уважне ставлення до кожного відвідувача – пріоритет комунікацій з платниками.

Ми враховуємо особливості кожного і адаптуємось, щоб допомогти кожному.

На всі поставлені запитання в ході «гарячої лінії» надані роз’яснення в межах чинного законодавства.