Про надання адміністративних послуг поінформували під час сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія»
опубліковано 04 липня 2025 о 10:23

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – місто Дніпро) інформує.
Днями за участі начальника Солонянського сектору обслуговування платників Дніпровської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Людмили Бик відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Актуальні питання надання адміністративних послуг».
Під час сеансу платники отримали відповіді на питання щодо: переліку адміністративних послуг, які надаються податковими органами; умов та порядку їх отримання; особливостей подання документів; роботи Центру обслуговування платників; можливостей отримання послуг онлайн через Електронний кабінет.
Також під час сеансу платникам нагадали про роботу Комунікаційної податкової платформи створеної на базі ГУ ДПС за адресою dp.ikc@tax.gov.ua та антикорупційного сервісу Державної податкової служби України «Пульс».