Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» в секторі обслуговування платників м. Покрова Нікопольської ДПІ

опубліковано 17 грудня 2024 о 15:15

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Нікопольський регіон) інформує.  

Днями за участі завідувача сектора обслуговування платників м. Покрова Нікопольської ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Руслани Рибки відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Актуальні питання податкового законодавства». 

Під час сеансу фахівець відповідала на різні питання платників, що стосуються основних новацій податкового законодавства у 2024 році. Руслана Рибка поінформувала про зміни у підходах до організації роботи ДПС у зв’язку зі схваленням Кабінетом Міністрів України постанови від 25 липня 2024 року № 854 «Про реалізацію експериментального проєкту щодо функціонування системи управління податковими ризиками (комплаєнс-ризиками) в Державній податковій службі». Ця Постанова є методологічною основою та базовим документом для практичної реалізації Експериментального проєкту.

Податківець звернула увагу на те, що актуальним і важливим сьогодні є питання легалізації найманої праці. Лише офіційне працевлаштування та отримання легальної заробітної плати гарантує працівникам державний соціальний захист. Також обговорили особливості застосування РРО/ПРРО, можливість реалізувати своє право на податкову знижку та сплату громадянами земельного податку та податку на нерухомість. 

Фахівець нагадала, що на базі Головного управління ДПС у Дніпропетровській області створена електронна скринька Комунікаційної податкової платформи за адресою dp.ikc@tax.gov.ua, на яку представники бізнесу та громадськості можуть звернутись до податкової з нагальними питаннями стосовно податкового законодавства, а також з пропозиціями щодо необхідності проведення певних заходів за визначеною тематикою. 

Усі громадяни отримали кваліфіковані відповіді на свої запитання.